Forfatter Emne: hejsa Ang: "tøven" med at bil tager gas  (Læst 1994 gange)

Lessmann

• Gæst
hejsa Ang: "tøven" med at bil tager gas
« Dato: 04. Marts 2006, 21:31 »
Hejsa er der en som har en ide til hvorfor min lille 406 2,0 fra 01 stc. ca det halve af tiden når man vil acc. op i fart "tøver" i ca nogle gange op til 5 sek med at tage gas det er ligesom at den ikke rigtig kan finde ud af at indstille tændning eller ikke kan finde ud af det når man acc. op i fart efter opstart,peugeot har haft tester på den flere gange men kan ikke finde fejl har skiftet stepmotor og potentiometer men stadig uden held...det sidste de har gjordt er at deaktivere en eller anden ventil som lavet noget med miliøkrav eller noget kan ikke lige huske hvad den hedder og så har de boret en lille bitte hul i noget også sådan at den fik lidt mere luft et sted men det har heller ikke hjulpet så nu siger jeg kun  til alle .......HJÆLP SØGES... skal snart til at trække campingvogn

michaelg

• Gæst
RE: Vand
« Svar #1 Dato: 13. April 2006, 23:23 »
Nu har jeg ikke forstand på noget som helst der har med biler at gøre, men min 106'er gjorde det samme, og der tog en mekaniker en kompressor og blæste noget vand ud der sad i tændrørene, eller tændspolerne, eller hvad fanden han kaldte det. Prøv det.
« Senest Redigeret: 13. April 2006, 23:24 af michaelg »