Hej alle,
der allerede har givet deres bedste besyv med til løsning for at jeg ville kunne få bremserørsystemets bremsvæske tryk igen på min 307 igen. Tak for medvirkende besvarelser, og for den aktive medvirken til bilrepartion for mig med sin tester.
Eftersom en tester koblet til bilen fornyligt ikke kunne korrespondere med bilen, og der åbenbart som det er blevet oplyst, at der kan være visse problemer for C5 og 307 i forbindelse med eftermarkeds tester produktioner, og jeg ikke umiddelbart nu vil købe en eftermarkedes tester fra østen over nettet, med den risko for den måske heller ikke kan korrespondere med bilen, som den tester som fornyligt blev forsøgt anvendt på 307'en, og jeg ikke lige nu kan føle mig helt fagligt set i stand til at vil kunne overskue at kunne bestille en tester, og vidende, at den bestemt vil kunne korrespondere med 307'en, ligger jeg nu noget "underdrejet" i det videre forløb i repartionsforløbet, og jeg overvejer nu videre lidt igennem nogle dage, mellem flere muligheder. Se hvilke udkast til reparationen af bremserørsystemtet der kunne komme videre frem og tilkendegives i Peugeot Club. At søge videre viden omkring en videre brugbar tester skulle kunne bestilles til bilen på nettet, og en anden overvejende mulighed, at jeg må tage en forespørgende henvendelses kontakt til et mindre bilreparations værksted i omegnen her, om man der ville kunne foretage en undersøgende test diagnose på bilens bremsesystem, og afklare fejlårsag, og evnt. reparere bilen for den. Således tak til alle der har været med mig undervejs i min bils reparations forsøg, om til dem der måtte være undervejse med oplysninger til bilreparation i forumet.