Forfatter Emne: Fartpilot til Peugeot 206  (Læst 2098 gange)

Peugeot-Lover

• Gæst
Fartpilot til Peugeot 206
« Dato: 01. Marts 2014, 20:01 »
Hej.
Efter have læst mange inlæg om 206 ejere som har problemer med at activere fartpilot på en 206.
Tog jeg selv chancen og købte en helt ny fartpilot arm 6239NK uden fartbegrænser på Ebay, til min 206 1,4 HDi fra 2006.
Først tjekkede jeg om jeg havde den rigtige bremselyskontakt med 4 ledninger og det have jeg. Satte armen i COM2000 porten, med PP2000 gik jeg ind i motor ECU aktiverede fartpilot, derfra in i BSi-Diverse. scroll ned til fartpilot valgte fartpilot uden fartbegrænser type 2 med visning af info i instrumentbord. og til sidst ind i instrumentbord ECU og activere visning af fartpilot info.
Her er det så at mange 206 ejeres instrumentbord går amok hvis man vælger type 2. det gjorde den også på min, men efter jeg slukkede for tændingen, ventede på at BSi'en gik i sleep mode. Satte tænding på startede bilen, og magisk vis fungerede instrument bord normal igen, og den viser fartpilot info sammen med en grøn indekator. Har så læst mig frem til at det er held om man får det til at virke eller ej på en 206, men her blev jeg ret overasket over at det virkede.

« Senest Redigeret: 01. Marts 2014, 20:04 af Peugeot-Lover »