Forfatter Emne: 307 SW knager, klonker  (Læst 3088 gange)

larshansen64

• Gæst
307 SW knager, klonker
« Dato: 06. Oktober 2013, 11:59 »
Hej Forum - håber i kan  hjælpe

Min 307 SW knager, giver et klonk når jeg drejer om hjørner, Når jeg drejer stilleog roligt om samme hjørne, så er der ikke noglemislyde. Har fået tjekket styrtøj og skiftet styrkugler uden succes. Har hørt, aqt man kan smøre bagfjedrene. Håber der er nogleder kan hjælpe, ellergive et godt råde

Tholle

• Gæst
RE: 307 SW knager, klonker
« Svar #1 Dato: 06. Oktober 2013, 22:44 »
Det kan også være dine bøsninger i støddæmperene.... eller bøsninger i forhjuls eller baghjulsophæng.

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 27. Oktober 2013, 18:46 »
Citér
larshansen64 skrev:
Hej Forum - håber i kan  hjælpe

Min 307 SW knager, giver et klonk når jeg drejer om hjørner, Når jeg drejer stilleog roligt om samme hjørne, så er der ikke noglemislyde. Har fået tjekket styrtøj og skiftet styrkugler uden succes. Har hørt, aqt man kan smøre bagfjedrene. Håber der er nogleder kan hjælpe, ellergive et godt råde

Hvad med tårnlejer  , det kunne være fjedrene der arbejder i skålen  og der blev sat  60cm slange på den nederste vinding på mange af dem  , det kan også være overfaldene på krængningsstabb

2009bokke

• Gæst
« Svar #3 Dato: 08. April 2014, 21:19 »
hejsa jeg havde samme problem for et stykke tid siden hvor peugeot brugte 7 timer på ikke at finde fejlen...

jeg sagde de måske skulle kigge på støddæmper, men da de lige havde skiftet begge fjedre for så mente de ikke det var den der var problemet...

jeg var så i mellemtiden til syn, hvor synsmanden brugte (brækstang) foran og siden forsvandt problemet...

så begyndte mit hjulleje at larme så jeg bestilte igen tid til rep, men dagen inden begyndte den igen på de (underlige) lyde og LIDT til så jeg kørte den derud dagen inden da jeg ikke ville kører mere i den....

de fandt så ud af at det var hjulleje ja og støddæmper der var ødelagt, det er skiftet og problemet er væk

håber det kan hjælpe dig lidt i din søgen

PS kom ikke til at betale for de 7 timer

2009bokke

• Gæst
« Svar #4 Dato: 08. April 2014, 21:19 »
sorry jeg er ny her så ikke på dato for oprettelse af tråd

UPPPSSSS