Jeg fandt den lille blæser hos huggeren, rensede den selv, gav vist 75,- incl moms for den. Hvis du hellere vil ha' en ny kan du på det her billede skimte et reservedelsnummer:
Så må du selv finde en pris
Der sidder så vidt jeg ved 2 kabine sensorer. Den i loftet og den midt for bunden af forruden i brættet. Disse to antager jeg så leverer signaler til en elektronhjerne, der ved hjælpe af en sindrig algoritme og nogle nuller og et taller omsætter det hele til et sprog vi ikke forstår, og giver dit klima anlæg besked om hvordan det skal bruge kræfterne.
Med andre ord : Er lortet defekt, så skift det . Hvis ikke det løser problemet så var det ikke det
(Derfor mekaniker regninger er så dyre)
Har aldrig haft kabineblæseren ud, så det overlader jeg til Holt. Der er vist en YT video der viser hvordan.
Helt fra min gamle Golf 2, har det altid været reglen at hvis din blæser kører fuld blæs, så skift blæser modstanden (Det hed den den gang). Kan godt passe at de i dag er transistorer der styrer svinet i stedet for modstande. Eller oz er det bare "Same Shit----Another Wrapping" Men det er et meget velkendt problem - og tilsyneladende er løsningen næsten altid den samme.
Til sidst : Man kan dælme nå at ødelægge meget når man roder med biler
Men en simpel søgning på YT giver mange gode hits, altid nemmere at se det man skal til. Den første er fra en der laver mange gode 406 videoer. Han viser så hvordan handske rummet tages ud for at komme til recirkulations klappen, som også er svagelig. Men du kan se blæser motoren, og høre den. Og så selv finde de sidste skruer. Så det er vel bare at klø på og huske at tage stel kablet af batteriet så man ikke switcher noget-
PS!! Skal spejlvendes da det er en engelskmand
http://www.youtube.com/watch?v=7jPIo7P_XG8og her kan du så se styringen som sikkert er skyld i dine kvaler
http://www.youtube.com/watch?v=YJDGhSuGFv8