Forfatter Emne: Udstødning faldet halvt ned - kan det fixes?  (Læst 4073 gange)

jj206

• Gæst
Udstødning faldet halvt ned - kan det fixes?
« Dato: 06. September 2015, 09:02 »
ØV - kan ikke vedhæfte billeder???
Mon der er nogen der ved hvorfor jeg ikke kan det?

Hejsa Peugeot forum.
Håber I vil hjælpe med lidt råd og vejledning trods at det omhandler udstødningen på min gamle C5 benzin som har kørt 288.000.

Udstødningen er faldet ned.
Jeg har vedhæftet nogle billeder.
Er der nogen der vil komme med bud på hvad det mon kan koste at reparere og jeg tænker selv at udstødningen stadig er OK og at der ikke er grund til at skifte den.
Hvis der er nogen der kan bidrage lidt med de ord der beskriver hvad der er galt, så jeg kan "lyde lidt mere tjekket" når jeg ringer og spørger autoværkstedet hvad sådan noget kan koste vil jeg virkelig værdsætte det :-)

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Jonas
« Senest Redigeret: 06. September 2015, 09:08 af jj206 »

Ole S

• Hero Member
    • Vis profil
RE: Udstødning faldet halvt ned - kan det fixes?
« Svar #1 Dato: 06. September 2015, 11:28 »
Hej
Hvis du mener udstødningen er frisk nok, kan det bare være et gummiophæng der er mørnet væk. Men vi skal se et billede for at vurdere nærmere. Du kan bruge en ekstern billedserver, eller f.eks one drive, hvis du har hotmail.

Jeg vil dog generelt sige at når ophæng går i stykker, så er udstødningen som regel også ved at synge på sidste vers.
Dit værksted kan umuligt give en pris, før de får bilen op på liften, det kan koste alt imellem få hundrede kr og op til en ny udstødning, ca 2000 kr.
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002