Jeg prøver igen. Da jeg ikke har hørt fra værkstedet, det er snart 14 dage siden, vil jeg lige høre om nogen her har erfaring med venstre blinklys - som altså er holdt op med at virke. Endvidere savner jeg svar på hvorfor min bil var død efter 3 dages kørepause, på min ferie, lang væk hjemmefra. Inden jeg kører en længere tur, får jeg altid tjekket bilen og denne gang fik bilen nyt batteri , fordi værkstedet mente min gamle var slidt. Men de har åbenbart ikke tjekket hvornår var det nu jeg sidst fik nyt batteri - ( jeg har i alle 15 år brugt det samme værksted, overholdt alle mine services, plus ekstra service hver gang jeg skulle køre ud af Danmark) .
Det ender nok med at jeg efter 15 år bliver tvunget til at besøge en ikke autoriseret værksted, fordi har det ikke godt med at jeg ikke kan vise når jeg drejer til venstre, den farligste retning. Har været forbi (anonymt) andre Peugeot værksteder, men alles svar er at det skal måles og de ingen erfaring har med den slags problemer. Synes virkelig at det er bare for trist. Måske skal jeg sende en mail direkte til Peugeot i Frankrig? Hjælp !:o