gazgeben skrev:Jeg er ved at skifte mine dørhøjtalere ud med nogle andre. Hertil kunne jeg godt bruge nogle stik mangen til dem som sidder på de originale. Kan de fåes ved peugoet eller skal jeg til en hugger og klippe dem af et par originale højtalere?Kald det bare for en halvskidt løsning - tynde ledninger m.m men det er nu den vej jeg vil først. Senere bliver det måske mere omfattende
KHJ skrev:Citérgazgeben skrev:Jeg er ved at skifte mine dørhøjtalere ud med nogle andre. Hertil kunne jeg godt bruge nogle stik mangen til dem som sidder på de originale. Kan de fåes ved peugoet eller skal jeg til en hugger og klippe dem af et par originale højtalere?Kald det bare for en halvskidt løsning - tynde ledninger m.m men det er nu den vej jeg vil først. Senere bliver det måske mere omfattende Der er jo de originale stik på ledningen som passer på de originale højtalere , uorignale højtt. har normalt bare 2 spadestik et bredt og et smalt , er det mellemkabel imellem der og de originale stik du vil ha ?
KHJ skrev:Jo de kan købes færdige , der er et hunstik der passer på det originale højtalerstik og så har det 2 løse ledninger med kabelsko til at sætte på højtalerne