pug407aut skrev:
Det kan være signal på selve pumpen eller stikket, det er normalt her problemet med de forskelige komponenter i en bil.
men der kan selvfølgelig godt være et brud på et kabel eller dårlig forbindelse på en af maxi sikringerne i motorrummet, kør ned i bunden af linket http://jimbutterworth.co.uk/5fuses.htm
Til info:
servo styringen er funktionel igen.
Det viste sig at det var en dårlig forbindelse i maxi-sikringen på 70 A. Et af stikkende som 70 A maxi sikring sidder i havde en dårlig forbindelse(irret). Rensning af dette og udskiftning af sikringen, så var problemet løst.
Pas på med, at kun måle om det er forbindelse over sikringen, imens den stadig sidder i, for der vises ingen fejl, da sikringen ikke er sprunget. Man er nødt til at tage sikringen ud og se på stikket er ok for at være sikker.
Godt at jeg valgte at købe en brugt servo-pumpe i Englang til billige penge og ikke en ny en til 5-6000 kr.