Tusind tak for hjælpen. Har nu løst først fejl.
Kunne ikke forstå at der var 12v på den ene ledning og 3,6v på den anden.
Når jeg så målte stel forbindelser på motoren og også pumpen var det lig nul ohm. Men fandt ud af at når der så kom strøm til kontakten, forsvandt stellet fra højtrykspumpen, så en lidt bedre stelforbindelse så var kontakten med igen.
Så bilen startede og kunne køre en tur i den, men der er sku næsten ingen trækkraft i den og den dør så på vej ind i indkørslen igen.....
Når jeg prøver på at starte den er det som om den prutter lidt men ikke nok til at slå i gang.
Mindes så at jeg havde lidt samme problem i en ford Cmax med psa motor. her havde den så gået lidt dårligt i tomgang og fandt ud af at dyssen på cyl. 3 var dårlig. så derfor skiftede vi den og bilen kørte perfekt igen..
Tænker så om ikke det er tænkelig at dette kan være fejlen her også. Men her har jeg jo så ingen ide om hvilken dysse det kan være. er der en nem metode til at tjekke dysserne på sådan en fætter her