Forfatter Emne: Strømkabel til 206  (Læst 4280 gange)

• Gæst
Strømkabel til 206
« Dato: 30. Marts 2005, 22:51 »
Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en 206'er!

Da jeg skal til at montere mit anlæg kan jeg ikke finde nogle huller til at trække et strømkabel fra mit batteri til min forstærker i kabinen!

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig og fortælle hvad de har gjort!

Endvidere får jeg en underlig pibelyd når jeg starter motoren!! Er der nogle der har gode ideer til hvordan man fjerner denne?

Tak for hjælpen....

Marck 206 GT

• Gæst
RE: Strømkabel til 206
« Svar #1 Dato: 31. Marts 2005, 08:01 »
Citér
musorensen skrev:
Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en 206'er!

Da jeg skal til at montere mit anlæg kan jeg ikke finde nogle huller til at trække et strømkabel fra mit batteri til min forstærker i kabinen!

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig og fortælle hvad de har gjort!

Endvidere får jeg en underlig pibelyd når jeg starter motoren!! Er der nogle der har gode ideer til hvordan man fjerner denne?

Tak for hjælpen....

Hep! Det er super nemt, ovre i højreside af motorrummet (når du står og kigger ned i det) kan du ind bag ved se en stor gummiprop hvor alle bilens egne kabler går ind, og lige neden under de kabler sidder der en xtra mindre prop, som kan PRESSES ud inde fra kabinen af og vupti det passer sku lige til et plus kabel! se evt her: http://portal.206banden.dk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1155#1155

• Gæst
« Svar #2 Dato: 31. Marts 2005, 22:25 »
Citér
Marck 206 GT skrev:

... lige neden under de kabler sidder der en xtra mindre prop, som kan PRESSES ud inde fra kabinen af og vupti det passer sku lige til et plus kabel!

Hey Marck 206 GT.
Tak for din hjælp. Jeg har prøvet at kigge på det, men jeg kan sq ikke få den sa.... prop ud! Der er jo nada med plads inde i kabinen hvor hullet er. Kan den virkelig fås ud? Og hvordan gjorde du?

Marck 206 GT

• Gæst
« Svar #3 Dato: 01. April 2005, 08:46 »
Citér
steen-s309GTI16 skrev:Undskyld jeg blander mig, men Mark skal holdes i kort snor.
:D :D :D

Så! Nu tror jeg at det er på tide et Høvding-steen, går ud og finder sin pung i snedriverne! ;)

Citér
musorensen skrev:
Citér
Marck 206 GT skrev:

... lige neden under de kabler sidder der en xtra mindre prop, som kan PRESSES ud inde fra kabinen af og vupti det passer sku lige til et plus kabel!

Hey Marck 206 GT.
Tak for din hjælp. Jeg har prøvet at kigge på det, men jeg kan sq ikke få den sa.... prop ud! Der er jo nada med plads inde i kabinen hvor hullet er. Kan den virkelig fås ud? Og hvordan gjorde du?

Inde i kabinen der hvor kablerne kommer ind, sidder der en blød gummiprop som kan pilles ud med "de bare næver!" og derefter kan man mærke den egentlige plastprop, så tager man en rigtig lang stjerneskruetrækker (eller lign.) og en hammer, sætter skruetrækkeren på proppen, slår forsigtigt på den og vupti så har man pludselig overtalt den lille fætter til at hoppe ud...:D Men kan se at du er fra kbh. vi kan jo evt lige mødes så kan jeg vise dig det!?

• Gæst
RE: Fornem form for support
« Svar #4 Dato: 01. April 2005, 09:21 »
Citér
Marck 206 GT skrev:
Men kan se at du er fra kbh. vi kan jo evt lige mødes så kan jeg vise dig det!?

Det lyder som en fornem form for support. B)

Jeg checker lige én gang til for at se om jeg ikke kan få herligheden fjernet. Jeg har lokaliseret proppen, men der er absolut ingen plads i kabinen til skruetrækkere eller lign.

Jeg vender lige tilbage snarrest....