Forfatter Emne: fejl ved ABS og kørelys på 306  (Læst 3800 gange)

max

• Gæst
fejl ved ABS og kørelys på 306
« Dato: 24. September 2007, 19:15 »
Hej. Har tidligere haft problemer med ABS ikke virker, og at kørelyset ej heller virker.

Har spurgt herinde hvad jeg skulle gøre ved det ABS og blev rådet, nåede dog ikke at få gjort noget ved det, da det kom til at virke af sig selv igen...

Nu er det sådan at det er gået galt igen, og igen både kørelys og ABS der ikke virker på samme tid, hvad har de 2 ting med hinanden at gøre? Og er der nogen der ved hvordan jeg ordner det? Det er jo nok ikke en defekt ABS-føler det er galt med, da det gik over af sig selv sidste gang.... og virkede upåklageligt...

Ved godt at Peugeot kan sætte en computer til og læse fejl, men det koster....

pfh. tak

max

• Gæst
RE:
« Svar #1 Dato: 16. Oktober 2007, 18:35 »
Nå, jeg har vist fundet ud af at det er sikringsboksen inde i kabinen den er gal med.

KristianThy

• Gæst
RE: fejl ved ABS og kørelys på 306
« Svar #2 Dato: 25. November 2007, 10:25 »
Det er satme fantastisk! Jeg kom ned til min 306 i morges og opdagede at ABS-lyset var tændt og kørelyset var gået. Har lige oprettet en konto herinde for at spørge om hjælp - men der var altså bid med det samme her! :D

Edit: Kan du sige hvad du fik gjort ved det? Var det bare en sikring der var gået, eller var der noget mere galt?
« Senest Redigeret: 25. November 2007, 10:27 af KristianThy »

KristianThy

• Gæst
RE: fejl ved ABS og kørelys på 306
« Svar #3 Dato: 21. April 2008, 23:37 »
For andre 306-ejere der måtte finde denne tråd på Google kan jeg bekræfte at ovenstående symptomer betyder at sikringsboksen er gået sig en tur.