Forfatter Emne: Peugeot 405 1.8i glx  (Læst 1511 gange)

dragon2_dk

• Gæst
Peugeot 405 1.8i glx
« Dato: 22. April 2008, 23:35 »
vil lige fortælle at om mindre end 24 timer skriver jeg under på min slut seddel så er jeg blevet ejer af en 405er ;) håber bare ikke det er en mandags bil har prøve kørt den og den kørte rimelig godt bortset fra at den hakker i det når man giver gas så skal lige have fundet ud af hvad der kan være galt :)

Dieselfreak

• Gæst
RE: Peugeot 405 1.8i glx
« Svar #1 Dato: 23. April 2008, 00:03 »
Tillykke med købet og vi krydser fingre for du har gjort et godt køb. Ellers har du jo altid dette forum at læne dig op af.
Det med den hakker når du giver gas kan være noget så simpelt som tændrør, lampdasonde eller et stoppet benzinfilter.

dragon2_dk

• Gæst
« Svar #2 Dato: 23. April 2008, 16:27 »
Rigtig mange tak for dit svar dieselfreak :) jeg vil lige tjekke op med tændrør, lampdasonde eller et stoppet benzinfilter det skulle vel ikke være så svært men jeg vil blive lidt ked af vist den skal på værksted jævnlig men den ser ud til at være passet og plejet godt den var igennem og større rep i 95 da der forfindes faktura i bilen hvad der er blevet lavet den gang og den er blevet undervogns behandlet da den stinker af textyl men ved ikke om der findes nogle nye faktura og så er 405ren klar til afhentning den 30/4 har jo skrevet under i dag ;) og der kommer et foto eller 2 når jeg har den hjemme
« Senest Redigeret: 23. April 2008, 16:30 af dragon2_dk »

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #3 Dato: 23. April 2008, 20:29 »
Det er altid møgkedeligt at købe katten i sækken. Det gjorde jeg engang med en opel vectra. Men lad os håbe din er et godt køb, det plejer det jo at være når der er en løve i fronten. Lad os endelig se nogle billeder af bæstet når du får den.