Forfatter Emne: 206 SW  (Læst 2436 gange)

Lambertsen

• Gæst
206 SW
« Dato: 19. April 2005, 13:24 »
Jeg overvejer at købe en 206 SW S16.

Er der nogen der har erfaringer - både gode og dårlige - så er jeg meget interesseret i at høre fra jer.

På forhånd tak

Christian Jensen - Webmaster

• Administrator
  • Full Member
    • Vis profil
    • Peugeot Club Danmark
  • By: Ølstykke
RE: 206 SW
« Svar #1 Dato: 21. April 2005, 18:40 »
Har en SW 1,4HDI og den kører rigtig godt, og pladsen er god i bagagerummet fordi den er så regulært.  Jeg har dog haft lidt problemer med at den trækker til højre - og det gør den stadig, selvom de har prøvet at fikse det hos Peugeot. Man kan iøvrigt få nogle solskærme til vinduerne i bagdørene som har samme form som vinduet og det er skide smart og rart at have i, og udefra kan man slet ikke kigge ind i bilen.

Held og lykke med købet ;)

/Christian

Lambertsen

• Gæst
« Svar #2 Dato: 25. April 2005, 10:16 »
Tak for svaret Christian.

Vi har lige prøvekørt en i weekenden - den kører meget fint. Det med pladsen i bagagerummet skal vi nok lige vende os til (vi skifter en 406 st. car) men der er forbavsende god plads på bagsædet.

Christian Jensen - Webmaster

• Administrator
  • Full Member
    • Vis profil
    • Peugeot Club Danmark
  • By: Ølstykke
« Svar #3 Dato: 25. April 2005, 18:28 »
Ja, så er det sgu en lille bil, hvis man kommer fra sådan en "kæmpe". Plads på bagsædet er så som så. Vi har en lift der er bagud vendt. Når den står på bagsædet, så skal passagér sædet helt frem, så jeg faktisk ikke kan sidde der. Men ja. Bilens størrelse taget i betragtning er den ganske fornuftig også prismæssig.

/Christian
« Senest Redigeret: 25. April 2005, 18:29 af Webmaster »