Jeg kommer lige med et par kommentarer. Har en 406, den sprang også folygtepærene efter forgodtbefindende :@ Fik et tip af min svoger, om at købe en modstand ved mekonomen, der bare skulle monteres mellem batteriets + og - pol !! Som erfaren bilmand ( pladesmed gennem 15 år ) tænkte jeg: ja ja, og månen er en grøn ost, men købte alligevel en, hvilket nok er det bedste køb, jeg nogen sinde har gjort. Pærene holder 3-4 gange så lang tid, og dimsen kostede kun 70 kr.
Synes også 1200 er meget.
På visse biler, bl.a på nogle renaultér, Skal man starte med at demontere begge plastinderskærme, derefter afdækning under motor, så forkofangeren, derefter folygten, inden du kan skifte din pære i folygten!!!!!!!
Samme procedure skal iøvrigt anvendes, hvis du vil skifte pæren til positionslyset. Flot af renault, sådan at tænke på værkstederne, sæt nu de blev arbejdsløse B)