Hej .
Jeg prøver kontakt/hjælp på denne hjemmeside,da jeg kan se at her er mange Peugeot kendere m.m.
Ovennævnte bil kørte helt perfekt,indtil for en uge siden,her bliver bilen tanket helt op(diesel),og dagen efter kører den ca. 50 km hvorefter den begynder at sætte ud,går ned i fart og dør til sidst helt.Bilen kan herefter ikke starte igen.Følgende konstateres efterfølgende på værksted,når bilen er kold kan den køre ca.5 km så begynder den at sætte ud og går herefter i stå, så kan bilen startes igen,men går dårligt og går kort efter igen i stå.Herefter kan bilen slet ikke starte igen.
bilen står så til den er helt kold og så starter kører den perfekt,både tomgang og ved accelration,men det samme sker, ca 5 km så dør bilen. Når bilen igen er kold,og man starter den og ikke kører, men lader bilen stå og gå tomgang, så kører den i ca.12-15 min og til den er oppe på ca 60-70 grader varm,så dør motoren igen, og kan ikke startes før motoren er helt kold.motoren har kørt 260000 km men har hidtil fungeret ok. Håber nogen kan hjælpe,tak.