Forfatter Emne: 407sw og bagrude der åbner umotiveret  (Læst 1333 gange)

duppe

• Gæst
407sw og bagrude der åbner umotiveret
« Dato: 12. December 2009, 18:45 »
Hej

Har fået et underligt problem, når jeg åbner dørene (efter den har stået et stykke tid) hopper bagruden op. Det samme sker, når jeg åbner (efter den hr været låst) med fjernbetjeningen (igen kun hvis der har gået min. 10 minutter). Det sker ikke hvis jeg låser op efter kort tid (under 10.min) eller bare åbner døren under 10 min den er lukket. Synes det er noget underligt, kan se i trådene der er andre der har haft lign. problemer?!? Synes det er meget underligt specielt at bagruden hopper op, bare ved at åbne dørene, uden de har været låst.

Nogen der kender noget til det - er det en dyr reperation?

silverfox

• Gæst
RE: 407sw og bagrude der åbner umotiveret
« Svar #1 Dato: 14. December 2009, 08:23 »
Der er en reparation til mellem 600 og 1200 kr. Tidligere skulle hele bagruden m.m udskiftes. Nu kan man nøjes med noget ledning og evt. kontakten til bagruden.

duppe

• Gæst
RE: har lige været forbi værkstedet
« Svar #2 Dato: 14. December 2009, 16:13 »
Har lige været forbi Peugeot værkstedet, de kunne ikke helt se hvad der var galt, men har bestilt en ny switch og ny svingarm til viskeren? det koster 1000,- + montering. Skal have den derover på onsdag, skal nok lige skrive hvad det ender op med

duppe

• Gæst
RE: 407sw og bagrude der åbner umotiveret
« Svar #3 Dato: 19. December 2009, 13:50 »
Så fik de det lavet - det var noget nyt ledningsnet til bagruden, det var ikke nødvendigt med reserdelene alligevel - kostede kun 1100,-