Hej
Synes lige jeg skal af med lidt... her forleden et fladt forhjul kl 0500 om morgen, rund på gulvet er man jo kl 5.
Når men bilen skulle bakkes tilbage da dunkraft stod der inde i garagsen men bilen ville ikke sku ikke bakke tilbage ,? godt det er er HDI så lidt gas det hjalp, når men dunkraft kunne ikke kom ind under bil? når frem med kompresser ( den larmer kl 5) luft i dæk nej nej det ville bare ikke ind? kone stikker sit friske hovede ud ta min bil så der gjore jeg.
Kom hjem luft frem igen men nej , lyftet bilen bag og kunne så få en under foran , af men fælg nej lortet sad sku fast ,så var det det gik op for mig at Fjeder var brækket og sad fast i dæk ,nu var min bakning nok ikke det mest smarte en flot 40 cm flænge.
Ok dæk var jo kaput da fjeder havde prikket et flot hul i siden,så nu skulle jeg ud og finde 2 nye vinter dæk da de var lidt gammle ,det blev til 4 nye til en fin pris 2700 kr + mon og bil er "kørt" til peugeot i Helsingør og få lidt nye stumper... bil en SW fra 05 så moralen må være TJEK jeres undervogn når i skifter vinter/sommer sutter,det tro jeg vil gøre..
Hilsen
Steen;)