TAK til jer alle.
Jeg har forsøgt at 'overfylde' med servo olie at den rigtige type, men det sprøjtes ud gennem udluftningshullet, og problemet vender derefter tilbage.
Jeg her før hørt at det skyldes luft i systemet, og har forsøgt udluftning denne weekend, så nu håber jeg at vi har fået alt luften ud. Til andre der har samme problem, så er en af Peugeots hurtig fixes at sætte bilen på en lift i 24 timer, dreje fra yderpunkt til yderpunkt rigtigt mange gange uden at der er sat tænding på bilen og servoen derved bliver aktiveret. Dette kan i nogle få tilfælde udlufte systemet, og derved undgås en udskiftning af tandstangen.
Hvis man googler denne fejl så finder man ud af at der er mange der har denne fejl, og at Peugeot ændrede servo pumpen på de senere 407, for at løse dette problem.
Det der undre mig er at 'vi' er så mange der har dette problem, og at Peugeot kender til problemet, men at der ikke er gjort noget for at udbedre eller informere om problemet.
Desværre ser jeg mig nu nødsaget til at aflevere bilen på et autoriseret Peugeot værksted, for at få løst fejlen, hvis udluftningen ikke virker. (Only time will tell). Det kommer nok til at koste en mindre bondegård.