Forfatter Emne: Utrolig dårlig sevice hos geot køge....  (Læst 3744 gange)

morgan

• Gæst
Utrolig dårlig sevice hos geot køge....
« Dato: 16. Juni 2010, 18:51 »
Hejsa

207 SW  km 19500.00

En lille sang.... Jeg ringede imorges for at bestille service i køge, og fortalte at min bil havde rundet 19380 km, om jeg kunne få et service på min bil... Ja det kunne jeg godt d. 9/7....  Hmm,,, jammen så køre min bil over tid med garanti... Det er bare kedeligt for mig , så mister jeg min garanti "JA, det kan vi ikke gøre noget ved" ............. grrrrr     NY BIL.....købt i køge

Ringede til Næstved... "Du kommer bare Fredag kl 08" . Se, det er service...

Jeg kontakter ALDRIG køge mere for service på biler, og vi har 2 stk.... så dårligt..

min 107 og 207 kommer kun til Næstved fremover
« Senest Redigeret: 16. Juni 2010, 18:56 af morgan »

jb

• Sr. Member
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Utrolig dårlig sevice hos geot køge....
« Svar #1 Dato: 17. Juni 2010, 19:07 »
Citér
morgan skrev:
Hejsa

207 SW  km 19500.00

En lille sang.... Jeg ringede imorges for at bestille service i køge, og fortalte at min bil havde rundet 19380 km, om jeg kunne få et service på min bil... Ja det kunne jeg godt d. 9/7....  Hmm,,, jammen så køre min bil over tid med garanti... Det er bare kedeligt for mig , så mister jeg min garanti "JA, det kan vi ikke gøre noget ved" ............. grrrrr     NY BIL.....købt i køge

Ringede til Næstved... "Du kommer bare Fredag kl 08" . Se, det er service...

Jeg kontakter ALDRIG køge mere for service på biler, og vi har 2 stk.... så dårligt..

min 107 og 207 kommer kun til Næstved fremover

Ups fik putte mit ind i mellem Morgan`s indlæg.

Undkyld den tror jeg ikke på, det kunne jo være at de ikke har tid før til dit service, og det med garanti så er service vi jo ikke omhandlet af den, det skal man jo selv betale, og hvis du mener der noget galt med den kunne bare have meldt det noget før, jeg har altid fået en rigtig god sevice hos dem, og min bil 308 er ikke 2 år endnu.
« Senest Redigeret: 19. Juni 2010, 13:49 af jb »
3008 II 2.0 Allure Bluehdi

morgan

• Gæst
« Svar #2 Dato: 19. Juni 2010, 10:38 »
så har bilen været til 20.000 km service i næstved. 2300 kr.
De ringede flere gange og fortalte hvad de gjorde.
Det er go service..:)

morgan

• Gæst
RE: til JB
« Svar #3 Dato: 20. Juni 2010, 09:17 »
Nu ligger landet sådanne. at jeg køre ca 200 km hver dag mht arbejde..
Jeg havde da set at den sage service ved 19.200 km, men inden jeg havde ringet og kløet mig i numsen, så har jeg kørt 20.000...

Det hele ligger i at jeg ringer i min nød og siger hjælp.... de vil skide på mig, og siger at der er bare ærgeligt, hvis jeg mister motor garanti.....Det siger man bare ikke til en kunde, der har købt bil til 200 kilo for 6 mdr siden.....

derfor øffer jeg

Dibbern

• Gæst
« Svar #4 Dato: 20. Juni 2010, 10:56 »
På et tidspunkt hakkede min TS4 lidt når jeg gav den gas i 2 og 3 gear. Dine venner der i Køge fortalte mig så, uden at have hverken set hørt eller kørt bilen. At det skam var tandremmen der sad forkert :o  Godt det ikke er der jeg har læge :o

morgan

• Gæst
« Svar #5 Dato: 20. Juni 2010, 14:46 »
ja det er sku fordårligt.... og sjovt er at det er service de tjener penge på... ikke salg, så jeg fatter ikke at de kan og vil give så en dårlig service til kunder....

NÆSTVED ER BEDST..altid yes du kommer bare.....
« Senest Redigeret: 20. Juni 2010, 14:48 af morgan »

jb

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: 20. Juni 2010, 15:00 »
Citér
morgan skrev:
Nu ligger landet sådanne. at jeg køre ca 200 km hver dag mht arbejde..
Jeg havde da set at den sage service ved 19.200 km, men inden jeg havde ringet og kløet mig i numsen, så har jeg kørt 20.000...

:D Nå, der ligger fejlen, du har bare ikke kunne tage dig sammen og få bestilt sevice i god tid ;)

Det hele ligger i at jeg ringer i min nød og siger hjælp.... de vil skide på mig, og siger at der er bare ærgeligt, hvis jeg mister motor garanti.....Det siger man bare ikke til en kunde, der har købt bil til 200 kilo for 6 mdr siden.....

B) Men igen kan man jo ikke bare komme sådan som du beskriver, hvis alle gør det vil det da gå helt galt, du har jo nok nævnt overfor værkstedet den bahandling du har få I køge, og vupti har Næstved lige pludselig plads til "Ny kunde" er jo lige med kroner og øre for dem. B)

derfor øffer jeg

Dibbern

• Gæst
« Svar #7 Dato: 20. Juni 2010, 20:57 »
Nu skriver ham morganet intet om, at han hældte vand ud af ørene, overfor dem i Næstved. Vel. Jeg har selv været hos Køge og Roskilde. Der er ingen kunde service der. I Roskilde måtte jeg betale for noget, de først ikke fattede hvad var. De gav op! Men heldigvis er der andre der ved hvad service er :)

jb

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: 21. Juni 2010, 17:21 »
Citér
Dibbern skrev:
Nu skriver ham morganet intet om, at han hældte vand ud af ørene, overfor dem i Næstved. Vel. Jeg har selv været hos Køge og Roskilde. Der er ingen kunde service der. I Roskilde måtte jeg betale for noget, de først ikke fattede hvad var. De gav op! Men heldigvis er der andre der ved hvad service er :)

Nej det er korrekt, men jeg kan da godt lægge to og to sammen, har
selv været i Køge idag, og nu er man fremme ved den 16 juli, før der er plads, men fik min mast ind før. ;) se det kalder jeg service for at nævne det igen har aldrig haft nogle problemer med Køge.

morgan

• Gæst
RE: til dippern
« Svar #9 Dato: 23. Juni 2010, 10:52 »
Hvad mener du med "Morganet"

Har du et problem med mit navn  "dipper", jeg kan hurtig lave dit navn om til not, eller snot

Vi kan lige mødes ude i en bag gård og så høre det ord igen.... så hedder det røvfuld.......fjols
« Senest Redigeret: 23. Juni 2010, 10:58 af morgan »

silverfox

• Gæst
« Svar #10 Dato: 27. Juni 2010, 13:44 »
Kunden bærer i sidste ende altid selv ansvaret for at overholde service. Hvis Køge simpelthen ikke har haft mandskabet til at udføre opgaven, er det jo fair nok. Du siger jo selv at du først skulle "klø dig selv i røven". Havde du kløet lidt hurtigere(eller måske bare ladet din røv være?), havde de måske haft tid noget før?
Jeg kender selv problemet fra min egen arbejdsplads, men hvis man ikke har tid til det, er viljen jo irrelevant.
Jeg forstår egentlig godt din frustration, men jeg har osse forståelse for værkstedets situation.

Thomas 307 SW

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: 29. Juni 2010, 22:25 »
Citér
morgan skrev:
Hvad mener du med "Morganet"

Har du et problem med mit navn  "dipper", jeg kan hurtig lave dit navn om til not, eller snot

Vi kan lige mødes ude i en bag gård og så høre det ord igen.... så hedder det røvfuld.......fjols

Bevar venligst en god tone her i forummet Morgan!
Det kan jo evt. være en trykfejl ikke... ;)
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

morgan

• Gæst
« Svar #12 Dato: 30. Juni 2010, 00:50 »
Det var IKKE en stave fejl... Og jeg har modtaget en personlig undskyldning...

Så er dette uddebateret...:):)...
« Senest Redigeret: 30. Juni 2010, 01:02 af morgan »

Thomas 307 SW

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: 02. Juli 2010, 19:43 »
Fint. B)
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

Nicolai

• Gæst
« Svar #14 Dato: 09. Juli 2010, 19:23 »
Peugeot i Næstved er et kanon godt værksted! De laver aldrig noget uden at have talt med dig først. Har kun rosende ord om dem. Og så bliver man behandlet godt!!:)