midph skrev:
..fik du presset stemplerne i kalibrene helt tilbage ??...fik du renset kalibrene ordentligt for gammelt skidt og rust,der hvor klodserne sidder,således at de kunne glide ubesværet??..du skal helst kunne sætte dem i uden at banke dem på plads..sidder skiverne rigtigt på plads???..mvh
Ja stemplerne var så langt tilbage jeg kunne få dem, kalibrene er renset og ingen problemere med at glide, det var meget svært at få presset dem på og skrue de to bolte i, men det lykkedes.
Så vidt jeg har snuset frem andetsteds er bag bremserne selvjusterende, det skulle fungere ved at man trækker håndbremsen og pumper bremsepedalen, hvorefter man holder bremsepedalen i bund og slipper håndbremsen. Ved ikke om det er korrekt, det hjalp ihvertfald ikke.
Overvejer at pille dem af igen imorgen og give klodserne en tur med sandpapier, så jeg eksempelvis sliber en halv mm af begge klodser og så på igen. Det er bendix klodser og skiver købt hos krogslund, kalibrene er bosch, ved ikke om det måske er der i det ligger.