Forfatter Emne: 306 fra 1996, startspærre  (Læst 1568 gange)

Temizsoy

• Gæst
306 fra 1996, startspærre
« Dato: 05. Maj 2011, 00:40 »
Hej allesammen..

Jeg var for nyligt hos mekanikeren for at fixe udstødningen. Da han frakobler batteriet og tilslutter det igen, bliver startspærren aktiveret. Indtil nu har jeg aldrig haft brug for koden.
Mit problem er så at, da jeg købte bilen sagde ejeren at startspærren var koblet fra og jeg aldrig ville få brug for den igen. Så har ingen kode til den.

Peugeot forhandleren vil have 8000 kr for udskiftning af styreboksen.

Der må være en anden udvej. Nogen der kan hjælpe.?

Tak på forhånd

silverfox

• Gæst
RE: 306 fra 1996, startspærre
« Svar #1 Dato: 06. Maj 2011, 07:05 »
Et aut. Peugeot værksted kan slå den oprindelige startspærrekode op i deres system. Virker denne kode ikke, er en ny styreboks den eneste udvej.

morgan

• Gæst
« Svar #2 Dato: 07. Maj 2011, 11:18 »
Citér
silverfox skrev:
Et aut. Peugeot værksted kan slå den oprindelige startspærrekode op i deres system. Virker denne kode ikke, er en ny styreboks den eneste udvej.

Hvorfor hede hulen og H... har mek koplet bat fra for at skifte udstødning.???????

Jeg vil mene at den regning står til mek.
« Senest Redigeret: 07. Maj 2011, 11:19 af morgan »

bjdue

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 07. Maj 2011, 11:32 »
Citér
morgan skrev:
Citér
silverfox skrev:

Hvorfor hede hulen og H... har mek koplet bat fra for at skifte udstødning.???????

Et gæt er at han "fixede" den ved at svejse på den, og så er det vel en rigtig god ide at tage batteriet fra.

morgan

• Gæst
« Svar #4 Dato: 10. Maj 2011, 10:08 »
Citér
bjdue skrev:
Citér
morgan skrev:
Citér
silverfox skrev:

Et gæt er at han "fixede" den ved at svejse på den, og så er det vel en rigtig god ide at tage batteriet fra.

Hmm. Ja' selvfølgelig.