Forfatter Emne: urolig tomgang  (Læst 1662 gange)

all

• Gæst
urolig tomgang
« Dato: 19. Juni 2011, 19:37 »
hej drenge

jeg har et stort problem med min bil 406 1999 2.0 turbo og den er chipet men den kan ikke stå rolig i tomgang og så når jeg giver den lidt gas så tøver den nogle gange og jeg har været hos nogle forskellige mekaniker og peugeot har kostet mig 40.000.00 og de har ikke kunne rettet fejlen men fandt en masse andet øv øv

Håber der er nogle der kan give mig nogle svar eller har haft samme problem og kan hjææpe mig

Hilsen allan olssen

mulle

• Gæst
RE: urolig tomgang
« Svar #1 Dato: 19. Juni 2011, 21:33 »
Hvordan,hvormeget og hvor er den chippet ?
Er den uden fejl med originale chip program ?

all

• Gæst
« Svar #2 Dato: 20. Juni 2011, 09:21 »
Citér
mulle skrev:
Hvordan,hvormeget og hvor er den chippet ?
Er den uden fejl med originale chip program ?

den har fået lagt en ny chip i hvormeget ved jeg ikke helt og og det er en jeg kender ???

mulle

• Gæst
« Svar #3 Dato: 20. Juni 2011, 13:26 »
Jammen godt det er en du kender, så prøv da med den gamle chip, så ved du om det er chippen eller noget andet der skyld i urolig tomgang
MAP-sensoren kan være et godt bud ,tror nok at den sidder sammen med ECU i din bil

all

• Gæst
« Svar #4 Dato: 22. Juni 2011, 12:19 »
hej mulle

den gør det også hvis der ikke chip i og den meddeler heller ikke noget når man sætter en computer på :@ og hvad er mac og det andet og er det noget man selv kan skifte

hilsen allan
26737496

all

• Gæst
« Svar #5 Dato: 27. Juni 2011, 12:18 »
Citér
all skrev:
hej mulle

den gør det også hvis der ikke chip i og den meddeler heller ikke noget når man sætter en computer på :@ og hvad er mac og det andet og er det noget man selv kan skifte

hilsen allan
26737496

er der andre der ved hvor den sidder ????