Forfatter Emne: Radio med periodisk fejl  (Læst 1616 gange)

Allan3

• Gæst
Radio med periodisk fejl
« Dato: 18. December 2011, 22:46 »
Hej Allesammen

Jeg har skrevet herinde tidligere om min radio som ikke virkede, den kom så til at virke igen, men nu er der problemer med den igen :-(

Problemet er at den virker hvis jeg tager strømmen fra den og sætter den til, så virker den måske i 10 min, så dør den igen, jeg har målt på ledningerne, og der er strøm på dem, så jeg er lidt på bar bund.

Er der evt nogle som kender en anden radio jeg kan sætte i isteden, hvor multi displayet virker, og ratbetjeningen virker, samt den slukker når jeg slukker bilen.

MVh allan

silverfox

• Gæst
RE: Radio med periodisk fejl
« Svar #1 Dato: 19. December 2011, 12:39 »
Jeg mener at en sådan radio skal kodes, hvis man tager strømmen? Det kunne forklare hvorfor den opfører sig mærkeligt?
Eller laver Pioneer et interface der tillader brug af en af deres radioer med den originale ratbetjening.

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 19. December 2011, 18:36 »
Den skal ikke kodes fordi den tages ud eller strøm fjernes  , så det må være en fejl i radioen  , hvis du skal have alt til at virke  skal du have en radio magen til   , skriv hvis du skal bruge en

morgan

• Gæst
« Svar #3 Dato: 23. December 2011, 08:57 »
Citér
KHJ skrev:
Den skal ikke kodes fordi den tages ud eller strøm fjernes  , så det må være en fejl i radioen  , hvis du skal have alt til at virke  skal du have en radio magen til   , skriv hvis du skal bruge en

KHJ har ret.... sikker på en fejl i radio.