pug407aut skrev:Med andre ord den sænker forbrændingspunktet på dieselen, så at dieselen brænder ved en laver temperatur.mindre tilsodning og fære diesel partikler kommer ud af udstødningen
KHJ skrev:Citérpug407aut skrev:Med andre ord den sænker forbrændingspunktet på dieselen, så at dieselen brænder ved en laver temperatur.mindre tilsodning og fære diesel partikler kommer ud af udstødningenNej det gør den ikke hvor har du læst det
pug407aut skrev:CitérKHJ skrev:Citérpug407aut skrev:Med andre ord den sænker forbrændingspunktet på dieselen, så at dieselen brænder ved en laver temperatur.mindre tilsodning og fære diesel partikler kommer ud af udstødningenNej det gør den ikke hvor har du læst det Under forbrændingsprocessen vil additivet sætte sig omkring sodpartiklerne, og virker som en form for en katalysator. Effekten af additiverne ses derfor som en væsentlig nedsættelse af antændelsestemperaturen for soden. Den normale antændelsestemperatur for soden ligger på ca. 600 grader C uden additiver, mens den er helt nede på ca. 300 grader C med additiver.SE HERhttp://www.purefi.dk/info/teknologi/teknologigenereltdk.htm
Der Symmel skrev:KHJ: Et virkelig ringe svar, du kommer med der. Hvad vil du opnå? Dette er et forum til videndeling. Hvis du har viden, så del den dog med os andre i stedet.
mbs skrev:Er det kun et autoriseret Peugeot værksted der kan udføre efterfyldning af additive, eller hvad ?