Siden ingen andre har svaret, vil jeg prøve, hvis jeg skriver noget sludder må i endelig rette mig. For det første, har du fået skiftet forrude, nogle firmaer giver garanti for tæthed. Sikringsboksen og den intelligente styreboks (BSIboksen) er samme enhed, så hvis den skal udskiftes (hvis du ikke kan rense/lodde dig ud af problemet) er der to muligheder, du kan gå til peugeot der skaffer dig en ny box der er kodet netop til din bil (husk den helt store tegnebog) eller du kan købe en brugt, men her bliver det lidt besværligt fordi styreboks og motorstyring og nøgle er kodet sammen, så du skal bruge alle tre dele fra en bil med samme specifikationer som din egen, hvis du kan få fat i det skulle det ikke være så svært, afbryd batteri (husk at vente 3 minutter efter sidste strømforbrug) skift styreboks, motorstyring og skift så klingen i nøglen over i huset fra den nye nøgle, dermed slipper du for at skifte alle låse. Tilslut batteriet og kør videre. Husk at finde utætheden, ellers må du på den igen inden længe.
Holt
NB:husk at få stelnummer fra donorbil til fremtidig rep