Forfatter Emne: airbaglampe lyser??  (Læst 1912 gange)

kasper

• Gæst
airbaglampe lyser??
« Dato: 23. December 2005, 11:19 »
Hejsa Airbaglampen er begyndt at lyse på kærestens 306ér. nøjagtig som beskrevet i instruktionsbogen blinkede den de første 5 min for derefter at lyse konstant. bogen sagde at man skulle kontakte værksted. kæresten ringede til den lokale pug mekanikker, han sagde at det kunne hun sagtens køre med til efter jul, 85% af gangene var det en lille reperation der kostede 500 kr sagde han. nok et relæ der hang eller en sikring der skulle skiftes.... nu er jeg ikke typen der betaler 500 kr for at en mekaniker giver vors bil et pust med wd40 og så kræver 500 smæk for det så jeg tænkte at der nok var andre her der måske kunne genkende symptomerne??

Al hjælp er velkommen, wd 40 har jeg selv...:D

Kasper

kasper

• Gæst
RE: airbaglampe lyser??
« Svar #1 Dato: 23. December 2005, 16:57 »
ok,stikkene under sædet siger du kan du ikke uddybe det lidt, hvor nøjagtig sidder de og skal de skiftes eller bare renses???

Kasper

@ligator

• Gæst
« Svar #2 Dato: 23. December 2005, 21:21 »
hehe der sidder to stik under sædet et til sele strammer og en til airbag det jeg gjorde da min gjorde det var at jeg klippede stikkene og samlede dem med samlerør

kasper

• Gæst
« Svar #3 Dato: 28. December 2005, 11:04 »
så det drejer sig altså bare om en dårlig forbindelse i disse stik. jeg får dem skiftet en af de nærmeste dage.
tak for hjælpen,

Kasper