Jeg er HELT enig i det, som Holt skriver.
Når det så er sagt, så er jeg - familiefar - meget glad for min 308 SW'er, hvor der er fint med plads til barnevogn osv.
Og det samme må gøre sig gældende i en ældre 307'er., som jo lidt er tilsvarende model før 308'eren.
Hvis du er over barnevognsstadiet, så kan en lidt mindre model måske nok udfylde dine krav.
Men jeg er meget overrasket over, at der næsten er mere plads i min 308 SW'er set i forhold til fx en nooooget dyrere Opel Insignia og Passat, som er 2 biler jeg har sammenlignet med i forhold til nogle af mine venners biler.
Men tag ud til en forhandler, så er det næsten at prøve sig frem.
Nogle mennesker er for Peugeot, andre er ikke. sådan er det med alle bilmærker. Det er en religion, der ofte ikke kan diskuteres.
Det jeg synes, der er godt ved Peugeot, det er, at man føler virkelig, at man får meget for pengene.
Eksempelvis er der fuld bluetooth integration i 308'eren, som der ikke engang er i min kammerats dyre Insignia, hvor han selv har måtte installere en "Perrot"
Meeeen for at afslutte, så har hver familie individuelle behov, så det er i bund og grund dig selv der skal opstille minusser vs. plusser.
Go' "biljagt".