Nils Rosted skrev:
Kære alle.
Jeg har købt en Peugeot 207 1,6 HDI fra 2009, som er virkelig velholdt. Jeg ønsker også at holde den i god stand, og ser derfor det årlige eftersyn som helt afgørende.
Jeg har dog svært ved at bestemme, om jeg skal bruge et autoriseret Peugeot-værksted eller en anden løsning, hvor jeg stadig kan få stemplet servicebogen. Prisen på det autoriserede værksted er ret høj, synes jeg.
Kan I anbefale gode steder i hovedstadsområdet og resten af Sjælland, hvor jeg kan få serviceret min Peugeot til en fornuftig pris? Jeg har bl.a. hørt godt om Skorsteensgaard, som bl.a. har en afdeling i Ballerup og står for service på ALD-leasings flåde.
Jeg håber I har gode forslag til servicering af min bil.
På forhånd tak!
Mange gode hilsner fra
Nils
Pas på.!
Jeg har en 207 fra 2010 og kørt lidt over 110.000.
Bilen har kun kørt på landevej og motorvej,
Turbo er begyndt at hyle...... Ringede til Peugeot, men de vil IKKE hjælpe mig.
Jeg har være arbejdsløs, så jeg har få lavet service på et værksted som ejes af min ven.
Alle forskrifter er overholdt og olie er den rette C2 olie osv,
Nå' værkføren på Peuget Næstved, fortalte mig at de ikke vil tage rep pga bundkar ikke var taget ned og olie sien ikke var renset...................
Derfor er der kommet slagger op i turbo, så den er begyndt at hyle...
Jeg kan fortælle mange løgnhistorier, men den er en af de bedste jeg har hørt...
Jeg vil skide på Peugeot og hvis turboen, står helt af, så har jeg super forbindelser, så det tager ikke maden fra bordet.