Jeg har kun prøvet det på en 3-4 405ere, men jeg vil antage det er samme princip, i begge ender af torisionsstængerne er en skive med hullet exentrisk placeret, det er skruet fast med en M8 torxskrue, når skruen er ude kan skiven bankes ud i center.
Her er skiven nr 13, den passer lige i hullet til torisionsstangen, ca 3-4 mm inde i hullet er der lavet et spor ligesom et låseringsspor, her kan skiven lige bankes ud så hullet nu kommer i midten af akslen og låser den i axialretningen, da der er stråler på akslen og hullet er den nu låst i alle retninger. Du skal fjerne skiven i begge ender og skrue en glidehammer fast i akslen, så burde du kunne trække den ud.
Vær opmærksom på at der ikke er lige mange stråler i begge ender, så når du har fundet den rette position for bagsvingeren , og stangen er klar til at fange strålerne i begge sider kan du dreje stangen og prøve dig frem indtil stangen fanger strålerne i begge sider samtidig. Nu er en Peugeot jo ikke ligefrem kendt for sin knaldhårde affjedring, så du bør nok overveje en forstærket affjedring, man kan få stænger der er lidt kraftigere (19,5 mm istedet for 19 mm) måske andre kender til fjedre fra andre bagbroer der passer.
Holt