Forfatter Emne: 307SW 2004 ændre "manuel" nøgle til fjernbetjent  (Læst 6430 gange)

CarstenBob

• Gæst
307SW 2004 ændre "manuel" nøgle til fjernbetjent
« Dato: 11. Marts 2013, 13:30 »
Hej alle

Der er en del tråde om nøgler, men ikke rigtig nogen jeg synes giver mig svar, så jeg prøver med en ny tråd.

Det er til en Peugeot 307SW årg. 2004.

Jeg har en "manuel" nøgle, som jeg overvejer at konvertere til en fjernbetjent nøgle, og har i den anledning nogle spørgsmål.

Nemmeste og dyreste løsning er vel en tur forbi Peugeot ?

I en "manuel" nøgle sidder der også en eller anden form for print/elektronik til startspærren ?

Som jeg læser min manual, er det kun programmering af centrallåsen jeg selv kan foretage, og ikke programmeringen af startspærren ?

I en del tråde bliver BMN Elektronik http://www.bmn-elektronik.dk/default.aspx?pageId=8 rost til skyerne, og deres program ser bestemt fornuftigt ud. Men jeg synes ikke helt at der er en løsning på min udfordring. Min fjernbetjente nøgle type er den BMN kalder 10.0083.

Har fundet en anden side Inca-Pro http://www.inca-pro.dk/shop/peugeot-307-nogle.html

Citér
Nu har vi mulighed for at kopierer din nøgle og transponder chippen og fræse nøgle emnet.

Vi kan også kode nøglen til bilen's originale centrallås

Betyder ovenstående citat om at de kan kopiere transponder chippen, at de kan programmere startspærren ?

Er der nogen som har prøvet nøglen fra Inca-Pro ?

Med venlig hilsen

Carsten

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
RE: 307SW 2004 ændre "manuel" nøgle til fjernbetjent
« Svar #1 Dato: 11. Marts 2013, 19:25 »
Citér
CarstenBob skrev:
Hej alle

Der er en del tråde om nøgler, men ikke rigtig nogen jeg synes giver mig svar, så jeg prøver med en ny tråd.

Det er til en Peugeot 307SW årg. 2004.

Jeg har en "manuel" nøgle, som jeg overvejer at konvertere til en fjernbetjent nøgle, og har i den anledning nogle spørgsmål.

Nemmeste og dyreste løsning er vel en tur forbi Peugeot ?

I en "manuel" nøgle sidder der også en eller anden form for print/elektronik til startspærren ?

Som jeg læser min manual, er det kun programmering af centrallåsen jeg selv kan foretage, og ikke programmeringen af startspærren ?

I en del tråde bliver BMN Elektronik http://www.bmn-elektronik.dk/default.aspx?pageId=8 rost til skyerne, og deres program ser bestemt fornuftigt ud. Men jeg synes ikke helt at der er en løsning på min udfordring. Min fjernbetjente nøgle type er den BMN kalder 10.0083.

Har fundet en anden side Inca-Pro http://www.inca-pro.dk/shop/peugeot-307-nogle.html

Citér
Nu har vi mulighed for at kopierer din nøgle og transponder chippen og fræse nøgle emnet.

Vi kan også kode nøglen til bilen's originale centrallås

Betyder ovenstående citat om at de kan kopiere transponder chippen, at de kan programmere startspærren ?

Er der nogen som har prøvet nøglen fra Inca-Pro ?

Med venlig hilsen

Carsten

Hvordan havde du tænkt dig at konvertere  en nøgle u fjernbetjening til en med  , kommer du ikke til at mangle et par knapper på den  ?

jeg vil mene kan kan klone chippen   dvs  begge nøgler har samme kode

CarstenBob

• Gæst
« Svar #2 Dato: 13. Marts 2013, 01:55 »
Citér
KHJ skrev:

Hvordan havde du tænkt dig at konvertere  en nøgle u fjernbetjening til en med  , kommer du ikke til at mangle et par knapper på den  ?

jeg vil mene kan kan klone chippen   dvs  begge nøgler har samme kode

Nej det gør jeg vel ikke, jeg linker jo netop til et nøglehus med to knapper fra Inca-Pro. Spørgsmålet gik på om jeg ved at købe dette nøglehus, og udskifte det "knapløse" på den "manuelle" nøgle, med det ny indkøbte, kunne fremstille en nøgle med fjernbetjening ?

Som jeg læser specifikkationerne er det et hus med  fjernbetjening og transponder chip, sidst nævnte vel til startspærren ?

Derudover ville jeg også gerne vide om jeg selv kunne programmere startspærren, eller om det kræver nøglen sendt til Inca-pro, alternativt en tur forbi Peugeot.

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 18. Marts 2013, 22:57 »
Huset fra Inca pro er et tomt hus af plastic  , en standard nøgle indeholder kun er startspærre chips   , den med fjernbetjening har en printplade med diverse komponenter og knapper  , batteriholder  som skal til for at centrallås virker  ,  så det hjælper dig ikke at købe det hus du linker til   det er kun til erstatning for et magen til  hvor knapperne er slidt op   og iøvrigt er det for dyrt  det er billigere originalt

pug407aut

• Hero Member
    • Vis profil
  • By: Aalborg
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L