For år tilbage havde en kammerat købt en ny 207'er. Der gik Max 3uger mellem at han skiftede en af forlygtepærerne. Han reklamerede flere gange og til sidst fik han udleveret en modstand til hver forlygte. Han spurgte ekspedienten hvor den skulle monteres. Han sagde på plusledningen til p.lyset. Vidste ikke hvad det skulle hjælpe,da det aldrig var de pærer der sprang. Jeg målte på plusledningerne. Der var ca14,3v på pærerne. Kammeraten sagde at det altid var iforb. med op/nedblænding det skete. Der var åbenbart en spændingsspids af og til,af den ene eller anden grund. Jeg monterede modstanden på stelledningen istedet for. Derved fik alle 3 pærer lidt gavn af det. Jeg målte efterfølgende et spændingsfald på 1 volt. Hans pærer holdt derefter,hvad man kan kalde normalt og der var ingen nævneværdig lysforskel. Ved ikke om i kan bruge dette,men ville lige ville lige nævne det. Tror personlig at PSA koncernen har/har haft et problem med generatorleverandøren. Det er åbenbart spændingsregulatoren der arbejde for langsomt,så der ved visse belastninger kommer en spændingsspids.