toyota skrev:
superpjok skrev:
Der må ikke installeres PP2000 og Diagbox på samme maskine.
mvh
Tænkte lige, hvad sker der ? og hvad er egentlig bedst PP2000 eller Diagbox ? Jeg har selv lige installeret PP2000 og er nu begyndt at overveje at installere diagbox istedet, men har kun en pc der kan kører programmerne.
Der ligger en misforståelse
Diagbox/Lexia/PP2000 kan sagtens fungere på samme maskine. Det er et "kombiprogram" indeholdende alle 3 i 1.
Men du kan
ikke have PP2000 OG Diagbox på een og samme maskine, som 2
selvstændige programmer. (uden at lave diverse krumspring)
Vil du installere "Kombiprogrammet" nu, så SKAL PP2000 først afinstalleres.. Ellers går det galt.
PP2000 og Lexia er de gamle programmer til Peugeot og Citroen. Diag er det nyere som er fælles for begge. Og meget anderledes i brug.
Rent praktisk så vælger "kombiprogrammet" (Diagbox/Lexia/PP2000) SELV hvad der skal anvendes på den aktuelt tilkoblet bil. Efter bl.a. årgang m.m.
Mangler du en ordenlig software (der er nem at installere) så har jeg "kombiprogrammet" til både det gamle rev
B der
KRÆVER XP og rev
C der
OGSÅ kan køre på anden win 32 bit. end XP. (
Ikke win 10 i min software udgave) I så fald smider du mig bare en mail/besked.
PS!!! Rev B eller Rev C ?? Jeg har 2 helt friske eksempler på indkøbt "udstyr" i 2015. På medfølgende label til Interfacet, så fremgår det at det kun er Rev B. Men et tjek med
"Interface Checker" viser at det rent faktisk ER Rev C. Og at disse fungere med Diagbox/Lexia/PP2000 op til softwareversion
7.62 på en bærbar. Enten på XP 32 bit eller anden Win 32 bit.
Så få tjekket om det er Rev B eller Rev C inden softwaren installeres.. Det er surt ikke at have det nyeste på den bærbare, hvis det er muligt
Mvh Mikael