Forfatter Emne: Tandremsudskiftning + vandpumpe. Er det iorden ?  (Læst 12373 gange)

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Tandremsudskiftning + vandpumpe. Er det iorden ?
« Svar #15 Dato: 09. April 2013, 22:15 »
Citér
Thomas Spilcker skrev:
Jeg vil opfordre til , hvis du også har en mækelig regning også at lægge den ud. Forummet er jo en slags forbruger organisation. Vi ser jo ikke forhandler indlæg.


Hvad synes du der er mærkeligt ved den ?  og hvis den måske ser mærkelig ud for nogen  behøver der ikke være noget galt med den

larsK

  • Gæst
RE: Tandremsudskiftning + vandpumpe. Er det iorden ?
« Svar #16 Dato: 10. April 2013, 19:37 »
Ang div filter skift og bemsevæske, kan det være mek har slët den op i dragar og set at bremsevæsken ikke er skiftet de seneste 2 år. i aner jo ikke hvad han har sagt ja til før hen..

ang filter, jeg er selv mek og hvis jeg vudere det ville være en god ide at skifte dem så skriver jeg de ned, så er det op til værkføre og kunde og finde ud af hvad der skal laves.

jeg skriver persontligt alt på prisoverslag om det så er en skade eller en lille clips, i mine øjne skal kunden vide alt hvad der er galt med hans/hendes bil, så kan de selv sammen med værkføre finde ud af hvad kunden ønsker..

Thomas Spilcker

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 66
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • Facebook
RE: Tandremsudskiftning + vandpumpe. Er det iorden ?
« Svar #17 Dato: 11. April 2013, 18:53 »
Vi fik nye bremser på i September 2012. En vis garanti burde der være på ? Aftalen var en pris på ca. 6.600 kr. Jeg mener at de udtrykkelig skulle fortælle om en merpris på ca. 30 % eller ca. 3.200 kr.  De skulle belønne en fast kunde, ikke skræmme dem væk.
Ejer af Peugeot Partner 2008 med xenith tag. ( Glastag.)

larsK

  • Gæst
RE: Tandremsudskiftning + vandpumpe. Er det iorden ?
« Svar #18 Dato: 11. April 2013, 19:56 »
hvis man har fået en pris på 6600kr så burde det bare være prisen med mindre værkstedet ringer og fortæller at der skal mere til.