Så fik aut. peugeot værksted endelig løst problemet, de har lukket hullet egr ventilen, men nu er der så bare nyt problem som genere mig ! synes den er gået ned i styrke, før kørte bilen rigtig godt, trækkede rigtig godt, specielt ved 18-1900omdrejninger, der tog den virkelig ved, og den var hurtig til at nå 170kmt, men så gik krudten også af den, - den kunne hurtigt overhale når man havde brug for det, men nu.... trækker den helt stille og roligt fra 1000omdrejninger og opad, jævnt hele vejen, ikke mere krudt ved 18-1900omdrejninger. Den slæber sig op på 150kmt også ved den næsten ikke mere end mindre den får 20kilometer.
Så har jeg en teori, ved ikke om der er noget om det, men det bilder jeg mig ind. Jeg har fået den idë at peugeot værkstedet har skruet ca 20hk fra den inde i computeren får at kompensere for at få forureningen ned, som stiger når de lukker lidt ned for egr ventilen. Er ikke mekaniker, men bare træt af værkstedet :-)
Håber der er nogen der kan hjælpe mig, er frustreret over at den ikke trækker rigtigt godt mere :-(
Det skal lige siges at det hele laves på garantien, da det er 2måneder siden vi købte bilen, men den har bare holdt på værkstedet lige siden fordi de ikke har kunne finde ud af at lave den.