Hej med jer!
Ja, jeg er ved at blive sindsyg af min bil, som er en 307 sw st.car - den siger en rasle/larme lyd når jeg speeder op, lyder som det er midt i bilen, værksted troede først at det var potten, så bagerste og mellemrør er helt nyt, lyd var der stadig nærmest endnu værre (ja lorte værksted at levere den sådan tilbage), samtidig har anti polution fault lyst, det var en lamdasonde der skulle pudses???
Nå, men idag har den været afsted igen for at få skiftet kat. for de tænkte larmen kom derfra, og anti polution lyser igen, men kat. fejler intet, nu siger de så det er noget ude i manifolden, og jeg er ved at blive sindsyg af de ikke kan lokalisere fejlen, heldigvis satte de min gamle kat. på igen, jeg kan jo ikke blive ved med at puge ud...
ER der nogen der har en ide om hvad det så kan være, kan det virkelig være manifolden? det lyder som det er midt under bilen når der speedes op, ved motorvej osv hører man intet, og der er ikke andet med den...
Sgutte nemt at være dame og stå og prøve at se 'klog' ud på værksted skal jeg sige, det bryds de sig slet ikke om, men jeg bryder mig sgutte heller om at blive rippet!
Håber en kan hjælpe, og på forhånd tak!