Først tak for jeres svar.
Måske jeg skal forklare nærmere.
Da batterierne løb tør i den fjernbetjening der fulgte med bilen da jeg købte den henvendte jeg mig til den lokale Peugeotforhandler. Den slags havde han aldrig set før selvom der er et Peugeotlogo på den.
Udfra det vil jeg antage at det er eftermonteret.
Selve fjernbetjeningen virkede ok det først år hvorpå den svigter trods nye batterier.
Derpå gik det fint med bare nøglen i begge døre i for.
SÅ,,begyndte problemerne at dukke op. Når jeg ville låse i føresiden kunne den eksvis nogle gange låse dørene men ikke bagageklap og klappen til benzindækslet. Andre gange låser den kun een dør og ikke resten. Kørte jeg på ujævnt underlag låste det hele op og i flere gange under kørsel.Og vice versa. Kombinationsmulighederne for dens låsen op og og mangel på samme er uendelige. Min egen " mistanke" går på en løs forbindelse. Bruger man låsepalerne indvendigt er det præcist det samme
Og nu står jeg så med en venstre fordør der er urokkelig låst.
Jeg har sågar oplevet at da jeg smækkede en trailer på anhængertrækket låste hele lortet med nøglerne siddende i tændingen og motoren gående (DER var jeg sikker på jeg var med i skjult kamera).
Så nu vil jeg sådan set bare have den låst op så jeg er fri for at være til grin hver gang jeg skal ind og ud af min bil. Haha.
Så min tanke er at få døren op og så evt helt undvære at kunne låse bilen hvis det er det der skal til.
men jeg aner ikke hvordan jeg præcist gør for at være ærlig og som sagt har jeg nada forstand på biler .
Har mere udyende bud modtages de med kyshånd.
På forhånd tak og god weekend