Det kan være luft i brændstoftilførslen. Hvis det er filteret vil det nok kun være trækkraft den mangler, den vil nok ikke hakke i tomgang. Det er en god idé at skifte brændstoffilter og at se efter at alle slanger er uden revner og at spændebånd sidder godt. Gløderørene har kun indvirkning før start og kort efter start. Hvis bilen hakker når den er varm har det intet med gløderørene at gøre. Du kan evt. starte med at dræne vand fra brændstoffilteret, hvis man kan det på dit filter. Men hvis der er for meget vand i filteret vil en lampe normalt lyse. Et filter kan holde i mange år og gummipakningerne kan så blive stive og revne, det kan gøre at den suger luft ind. Når jeg køber en dieselbil plejer jeg at købe et filter også, det har jeg så liggende til det bliver nødvendigt, men kørte med et filter i 5 år og så sugede den luft ind pga. gummipakningen. Hvis du sætter en klar slange på returløbet så kan du se om den smider meget luft retur. Når du så har fundet utætheden vil du kunne se at den sender mindre luft retur. Jeg kender ikke din motor, men ovennævnte er erfaringer fra toyota, vw og ford som jeg har arbejdet med. mvh peter