Hej alle, ny her og har lige haft min snart 4-årige bil, 207, 1,6 VTi til synstjek hos forhandler og 1. syn, som bilen gik igennem uden anmærkninger.
Men da jeg kører fra forhandleren og bremser, kommer der en lyd fra selve bremsepedalen, når jeg træder ned. Lyden minder om luft, der bliver presset igennem et stempel. Den har overhovedet ikke haft den lyd før.. og den er ganske tydelig. Til synstjekket blev bremseskiverne renset, da bilen bremsede en smule skævt på de forreste hjul. Derudover fik jeg skiftet fra sommerdæk til vinterdæk på samme fælge.
Vil selvfølgelig kontakte forhandleren/værkstedet i morgen, når de åbner, men forstår ikke helt sammenhængen med det, der er lavet og ved ikke helt, om jeg skal være nervøs for at køre eller bare kan køre løs, indtil det bliver lavet. Har andre haft samme lyd på bremsepedalen, og hvad var galt.
ville blive super glad for det, hvis nogen har en ide om, hvad det er, inden jeg kontakter værksted i morgen, har aldrig hørt denne lyd på nogen bremser før