Forfatter Emne: Ingen overskrift  (Læst 2470 gange)

Byb75

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 8
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Ingen overskrift
« Dato: 09. Februar 2013, 20:12 »
KHJ: Jeg er ikke mistroisk, og jeg vil ikke tærske i det. Jeg synes, jeg spurgte pænt og sober, men det syntes du åbenbart ikke?
Hvis jeg henvender mig til mit Peugeot værksted på mandag og siger hvad jeg har læst herinde omkring godkendt olie, hvem skal jeg så tro på? Dig/Silverfox eller mit værksted, der har hældt anden olie på en Total i alle de år, jeg har kørt Peugeot?

Hvor mange har ikke læst dette emne og det vedr. konstruktion fejl på 1,6HDI, og har den opfattelse nu, at det eneste olie, der er godkendt er Total. Altså at bilen "ikke" kan/må kører på andet. Flere værksteder bruger andet end Total. Jeg mener, at det skrives herinde skal være rigtig(Det er det måske også)
 
Hvor mange har ikke henvendt sig efter Kontant til værkstederne/Peugeot Danmark/Dette forum for man "tror" mere på hvad man læser(her) eller ser(Kontant) end man tror på værkstederne/Peugeot Danmark.

Jeg vil bare gerne have det jeg læser/ser er korrekt. men sådan er det ikke altid.
Jeg ser derfor sjældent Kontant/Operation X, fordi "man" tror ALDRIG på den/dem der skal forsvarer sig. De er altid dømt på forhånd. Det ligger programmerne op til;)

Håber det giver mening, det jeg har skrevet./;)

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Ingen overskrift
« Svar #1 Dato: 09. Februar 2013, 21:18 »
Citér
Byb75 skrev:
KHJ: Jeg er ikke mistroisk, og jeg vil ikke tærske i det. Jeg synes, jeg spurgte pænt og sober, men det syntes du åbenbart ikke?
Hvis jeg henvender mig til mit Peugeot værksted på mandag og siger hvad jeg har læst herinde omkring godkendt olie, hvem skal jeg så tro på? Dig/Silverfox eller mit værksted, der har hældt anden olie på en Total i alle de år, jeg har kørt Peugeot?

Hvor mange har ikke læst dette emne og det vedr. konstruktion fejl på 1,6HDI, og har den opfattelse nu, at det eneste olie, der er godkendt er Total. Altså at bilen "ikke" kan/må kører på andet. Flere værksteder bruger andet end Total. Jeg mener, at det skrives herinde skal være rigtig(Det er det måske også)
 
Hvor mange har ikke henvendt sig efter Kontant til værkstederne/Peugeot Danmark/Dette forum for man "tror" mere på hvad man læser(her) eller ser(Kontant) end man tror på værkstederne/Peugeot Danmark.

Jeg vil bare gerne have det jeg læser/ser er korrekt. men sådan er det ikke altid.
Jeg ser derfor sjældent Kontant/Operation X, fordi "man" tror ALDRIG på den/dem der skal forsvarer sig. De er altid dømt på forhånd. Det ligger programmerne op til;)

Håber det giver mening, det jeg har skrevet./;)


Hej  ja ok  du skriver også på en ordentlig måde  det er slet ikke det   , men da du blev ved med at spørge om det samme  gik det mig lidt på   , for jeg kan ikke henvise dig til et dokument hvor det står  og det er det du vil ha og sådan et jeg ikke i besiddelse af  

Hvad skulle vi egentlig ha ud af at foretrække Total frem for Shell  jeg har ikke noget forhold til nogen af dem  og nogen økonomisk gevinst  ved Total  men når Total er den olie der er testet og  godkendt af fabrikken  for  bla . sodaflejring og askeindhold  og hvad der eller kommer ud af sådan en test så er det  og hvorfor skulle man så ikke bare bruge den  den er jo ikke dyre end de andre  

Og hvis du spørger Statoil siger de også deres er godkendt  ja den opfylder normen  , men er ikke godkendt af fabrikken det er der forskellen er  og hvis du spørger det værksted du kommer på han ved udmærket hvilken olie der er godkendt  ellers må værkstedet kunne gi dig dokumentation på den olie de kommer på din bil er godkendt
« Senest Redigeret: 09. Februar 2013, 23:51 af KHJ »