KHJ: Jeg er ikke mistroisk, og jeg vil ikke tærske i det. Jeg synes, jeg spurgte pænt og sober, men det syntes du åbenbart ikke?
Hvis jeg henvender mig til mit Peugeot værksted på mandag og siger hvad jeg har læst herinde omkring godkendt olie, hvem skal jeg så tro på? Dig/Silverfox eller mit værksted, der har hældt anden olie på en Total i alle de år, jeg har kørt Peugeot?
Hvor mange har ikke læst dette emne og det vedr. konstruktion fejl på 1,6HDI, og har den opfattelse nu, at det eneste olie, der er godkendt er Total. Altså at bilen "ikke" kan/må kører på andet. Flere værksteder bruger andet end Total. Jeg mener, at det skrives herinde skal være rigtig(Det er det måske også)
Hvor mange har ikke henvendt sig efter Kontant til værkstederne/Peugeot Danmark/Dette forum for man "tror" mere på hvad man læser(her) eller ser(Kontant) end man tror på værkstederne/Peugeot Danmark.
Jeg vil bare gerne have det jeg læser/ser er korrekt. men sådan er det ikke altid.
Jeg ser derfor sjældent Kontant/Operation X, fordi "man" tror ALDRIG på den/dem der skal forsvarer sig. De er altid dømt på forhånd. Det ligger programmerne op til;)
Håber det giver mening, det jeg har skrevet./;)