Forfatter Emne: Speeder snak  (Læst 1733 gange)

janten

  • Gæst
Speeder snak
« Dato: 05. Maj 2014, 10:21 »
Når jeg bruger fartpiloten til at hæve farten, føles det som om den tager bedre ved end når speederen trædes i bund. Kan det have noget at gøre med den store frigang i speederen. Altså at den skal relativt langt ned før der sker noget og at dette bivirker at den aldrig får max gas i bunden?? måske er det bare følesansen den er gal med, men synes nu det er ret tydeligt.

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: Speeder snak
« Svar #1 Dato: 06. Maj 2014, 11:28 »
Jeg tror det har noget at gøre med softwaren.
de forskelige komfort midler er lavet forskeligt
når jeg bruger fartpiloten på min 407er og jeg skifter mellem D og tiptronic, der er der ca 100 rpm til forskel

jeg tror det er måden bilen bliver kørt på, speederen har lært hvordan du køre, men fartpiloten kan du ikke lære noget så den må jo stadig være jomfru i elektronikken;)
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L