Jeg kan ikke forestille mig at din bil ikke har opvarmede sidespejle, der ganske rigtig skal tænde sammen med elbagruden.
Der er to forholdsvis nemme måder at komme til at måle om der kommer strøm frem, den ene måde er at fjerne selve spejlglasset og måle direkte på stikbenene, du vipper spejlet så højt op som muligt med el justeringen, under spejlglasset skulle du lige kunne se enden af to stykker metaltråd stikke nedenud med 5-10 mm mellemrum, før med en skruetrækker eller lignende den ene tråd ind til midten af den oprindelige afstand, og tryk den ind i spejlet, herefter får den anden samme tur hvis nødvendig, dette skulle gerne udløse låsetråden som holder spejlet, og den skulle kunne lirkes fri af holderen. Når spejlet skal genmonteres føres tråden på plads inden monteringen og spejlglasset kan klikkes på plads.
Den anden mulighed er at fjerne hele spejlet, den sidder kun med 3 skruer, den ene sidder under det lille trekantede stykke dørbeklædning bag spejlet, den anden under en prop i dørbeklædningen og den tredje under en prop foran beklædningen.
Når spejlet er lirket fri er der et multistik hvor du kan måle om der kommer strøm, der er forbavsende mange ledninger, men jeg vil tro dem til varmen er noget tykkere end resten.
Holt