Forfatter Emne: Sidespejlsfjernbetjeningsdims til 306  (Læst 1561 gange)

Mads

• Gæst
Sidespejlsfjernbetjeningsdims til 306
« Dato: 09. Juni 2006, 15:03 »
Det er da meget smart med fjernbetjente sidespejle. Men nu er det joystick agtige lille stykke plastik der styrer spejlene (den der er nedfældet i armlænet ved førersædet) altså knækket, og det er ret omstænding at dreje på det tiloverblevne, knækkede stykke plastik-bras. Hvor og hvordan og ca. for hvor meget kan man få påsat en ny dims?

Mads

• Gæst
RE: Kan det passe
« Svar #1 Dato: 16. Juni 2006, 01:14 »
Pr. 16/6 klokken 01.00AM er der 58 personer der har læst mit indlæg men intet svar er kommet - ingen bud, ingen "måske skulle du prøve...." - ikke engang et lille pip eller nogen der flamer mig for at stille et så åndssvagt spørgsmål. Jeg havde håbet på lidt "mere fart over feltet" her i Peugeot forummet, lidt mere hjælpsomhed måske? Jeg bruger ofte andre fora, og der kommer der næsten altid svar på selv de mest basale spørgsmål indenfor meget kort tid. Hvad er det der gør dette forum nærmest lydløst? Der er jo ikke nogen der siger at svarene nødvendigvis skal være 100% fyldestgørende, lange og forklarende - bare et bud på en mulighed, eller bare det korrekte NAVN på den dims der som sagt er knækket da "sidespejlsfjernbetjeningsdims" ikke giver mange hits i Google:( - HJÆLP, og jeg vil forsøge at hjælpe der hvor jeg, med min begrænsede viden, kan.

Morten C W

• Gæst
RE: Sidespejlsfjernbetjeningsdims til 306
« Svar #2 Dato: 16. Juni 2006, 08:22 »
hej og godmorgen.... du har helt ret i at aktivitets niveauet kunne være bedre... det gælder ikke kun her på siden, men generelt bl.a manglende fremmøde til f.eks klubaftener eller klubarrangementer.. kan kun tilskynde til at folk bakker en hel del mere op om klubben samt evt. selv stabler træf eller lign. på benene..

nå men med hensyn til dit spørgmål... kan anbefale dig at kigge på http://www.dataophug.dk/ som er auto ophuggernes sammenslutning... der kan du måske være heldig at finde det du søger.. ellers så læg vejen forbi pegøj og hør hvad sådan en dims koster.. kan ikke være så dyrt, endsige svært at skifte selv..

håber du finder en løsning..
« Senest Redigeret: 16. Juni 2006, 14:27 af Morten C W »

Mads

• Gæst
RE: Jeps
« Svar #3 Dato: 16. Juni 2006, 15:24 »
...det var noget i den stil jeg efterspurgte - måske gik jeg lidt efter manden og ikke efter bolden (det er utroligt som VM kan farve ens sprog med metaforer...), men det var en god ide med det der autoophugsshow - det vil jeg prøve en af dagene - jeg ved stadig ikke hvad dimsen hedder, og den er lidt svær at søge på i deres base, men ved en søgning på sidespejl kom der noget frem om rudehejs, og da det jo er den samme konsol de to kontroller sidder i, så kan det jo være at der er bonus der! jeg prøver!