Forfatter Emne: Banedag på Ring Knutstorp i sommerferien den 26/7  (Læst 1306 gange)

MortenMI16

• Gæst
Banedag på Ring Knutstorp i sommerferien den 26/7
« Dato: 29. Juni 2006, 16:53 »
Modtog lige denne her mail...som hermed er lagt ud i Klubbens forum
Mvh MortenMi16

Kære Bilfolk

Jeg er manden bag det nye initiativ trackdayklub.dk , som er en mærkeuafhængig klub med det ene formål at give flere muligheden for at komme ud og prøve deres bil til grænserne , under sikre forhold på en bane.

Vi afvikler i lighed med Alfa Romeo , Honda og BMW klubben arrangementerne som øvelseskørsel med instruktion, hvilket næsten garanterer at forsikringen dækker. Vi tager os ekstra godt af nybegynderne som får en instruktør tilknyttet som de kan benytte sig af i løbet af dagen.

Jeg skriver til alle jer, fordi vi gerne vil lave et sommerferie arrangement på Ring Knutstorp onsdag den 26/7 fra 9-16 med “open pitlane”, hvor at banen er åben hele dagen, så deltagerne kan køre når de vil, uden at være underlagt en bestemt gruppering.

Det er åbent for alle indregistrere gadebiler, så det er mit håb at i hurtigst muligt vil kommunikere dette arrangement ud til jeres medlemmer, så de ikke skal gå glip af denne skønne mulighed på Skandinaviens skønneste bane. Tilmeldingerne skal være på plads ved udgangen af næste uge.

Tilmelding, information m.v. Findes på www.trackdayklub.dk

Det haster en smule med tilmeldingerne, da vi ikke kan opretholde bookingen særligt længe.

Vi skal være ca. 45 biler for at arrangementet kan blive til noget, og prisen bliver 750 kr.

ER der nogen der føler at arrangementer som dette på ingen måde har interesse for deres klub, så send lige en mail retur og bed om at blive fjernet fra denne mailingliste.

--
Med Venlig Hilsen

Morten Stjernholm

Tlf 20237108

Trackdayklubben

www.trackdayklub.dk

Absolut sidste frist for tilmelding er den 6 Juli – altså på Torsdag !

Det er supervigtigt at dette kommunikeres ud så hurtigt som muligt.

Mere info på www.trackdayklub.dk

--
Med Venlig Hilsen

Morten Stjernholm

Trackdayklubben

www.trackdayklub.dk
« Senest Redigeret: 29. Juni 2006, 16:56 af MortenMI16 »