Fedt, jeg fandt ud af at det kun er den ene knap der mangler, præcis den dims du linker til på ebay. Og så mangler jeg self et nyt hus.
Min stedfar prøver at se om han kan finde en nøgle magen til ved en hugger og så flytter vi knappen og huset over. Det er trosalt en anden pris end 1600 som peugeot vil have for det
Det en fantastisk bil, den står pisse godt på vejen, masser af komfort, god inderklima, næsten ingen kabine støj, masser af udsyn og ingen trælse blinke vinker og motoren spinder bare. Kan køre 1200km på en tank, det sku pænt af en bil der er 10 år gammel. Dog er det også kun med 110-120 på motorvej. Og så fik jeg bilen for 19000, simpelthen det bedste bil køb jeg har foretaget mig.
Jeg må lige kigge på det med ledningerne til radioen, men jeg vil ikke have en orginal, da jeg godt kan lide der er bluetooth og mikrofon til. Specialt når jeg har telefon vagt på arbejdet og skal køre hjem.
Hvis rettet er slidt foroven og "læderet" er begyndt at falde lidt af, kan man så behandle det, eller skal der et nyt rat til?
Der står der er 11000 km tilbage inden service som man kan se når man starter bilen, men der hvor der står hvor langt bilen har kørt, er der en svensk nøgle. Hvad betyder det?