Ja puha er Snart så forvirret at jeg nok snart enten må prøve på en computer der køre ren xp.
Jeg køre windows 7 proff med windows virtuel pc xp mode
Må sige det er første gang jeg bruger virtuel pc men har da læst det skulle fungere fint..
Jeg har skrevet med en herinde der har fortalt hvilken mappe jeg skal finde og ændre men kan sku ikke finde den hehe
Og jeg har ingen problemer haft i forhold til installation og den fungerede fint da jeg testede den første gang på min 306 2.0 hdi fra 02 men da jeg prøvede på min 307 2.0 hdi og min fars for jeg den Wincad fejl..
Jeg kan se på nettet at flere har haft den fejl og mange uden at kunne finde ud af det og mange det skriver det samme som ham jeg har skrevet med herinde men jeg finder bare ikke de mapper..
De Fleste skriver dette men desværre uden jeg fatter at ændre det:
Hvis du får en Programfejl (WINCAD forårsagede en generel beskyttelsesfejl i modul WIN87EM.dll ved 0001:02C9), så skal du tilføje denne linje til konfigurationsfilen:
monitor_control.enable_rigorous_fpu_save_restore = TRUE
Defor havde det været lækkert med en der viste præcis hvad jeg skal gå ind i som kunne guide over fon.. Men Men jeg må arbejde videre med det
Tak for jeres input hvertfald..
Mvh. Steven