Forfatter Emne: Til Admin  (Læst 1792 gange)

Barbaren

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Til Admin
« Dato: 26. Juni 2016, 10:27 »
Sad og bladrede igennem gamle tråde, for ikke at spørge om noget, som der var spurgt om før. det er bare uoverskueligt.
Så tænkte jeg, måske er det en god ide at dele forummet op i model?
Det vil give lidt arbejde, det kan jeg godt se, men vil lette søgning i gamle tråde.

Hilsen
Morten
Middelfart
Alle kan få lort på skjorten.

Ole S

• Hero Member
    • Vis profil
RE: Til Admin
« Svar #1 Dato: 26. Juni 2016, 11:00 »
Hej
Jeg forstår godt din pointe, men det vil være et næsten uoverskueligt job for en frivillig Adm..

Prøv at bruge søge funktionen, den er lidt kryptisk, men fungerer faktisk nogenlunde, når man lige vænner sig til den. Du kan søge på problem efterfulgt af model, altså f.eks "radio 406"

Finder du ikke umiddelbart noget, opretter du jo bare et nyt emne. Og så må du finde dig i lidt brok, fra os gamle, der har læst om det samme problem 100 gange. :D:D Men det plejer jo at gå alt sammen.
« Senest Redigeret: 26. Juni 2016, 11:06 af Ole S »
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002

Barbaren

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
RE: Til Admin
« Svar #2 Dato: 26. Juni 2016, 12:33 »
Citér
Ole S skrev:
Hej
Jeg forstår godt din pointe, men det vil være et næsten uoverskueligt job for en frivillig Adm..

Prøv at bruge søge funktionen, den er lidt kryptisk, men fungerer faktisk nogenlunde, når man lige vænner sig til den. Du kan søge på problem efterfulgt af model, altså f.eks "radio 406"

Finder du ikke umiddelbart noget, opretter du jo bare et nyt emne. Og så må du finde dig i lidt brok, fra os gamle, der har læst om det samme problem 100 gange. :D:D Men det plejer jo at gå alt sammen.

det er modtaget
Alle kan få lort på skjorten.