Forfatter Emne: Problemer efter tandrems skift  (Læst 2001 gange)

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
Problemer efter tandrems skift
« Dato: 21. Maj 2018, 18:02 »
Hej, jeg er stødt ind i et problem, efter at jeg har skiftet tandrem, taktkæde og ventilløftere med dertilhørende vippearme, på min 2.0 hdi 138hp og næsten tilkørt med 550.000km på bagen.

Sagen er den at den motoren vibrere meget i tomgang, jeg kan give gas i tomgang uden problemer, men lige så snart den står i D eller R så kan den knap nok flytte sig ud af stedet, som om turboen ikke laver tryk men den køre fint rundt.

Og den står på mærkerene, det er kontrolleret flere gange.

Er der nogle der har oplevet det samme eller har en ide om hvad der evt kan være problemet.
På forhånd tak.
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: Problemer efter tandrems skift
« Svar #1 Dato: 16. Juni 2018, 12:04 »
Havde klemt slangen på returrailen, så returdiesel ikke kunne løbe frit, det munkede 2 dyser, så 2 nye dyser og hun køre igen.
« Senest Redigeret: 16. Juni 2018, 12:16 af pug407aut »
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L