Forfatter Emne: Peugeot 406 TS6 - Vil sommetider ikke gå i første gear  (Læst 1208 gange)

soer330a

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Outrup
Hej,
Jeg døjer lidt med min 406 TS6, som er ved at have lidt knas med gearskiftene. Den går for det meste rigtig fint, men sommetider vil den ikke gå i første gear. Man skal så lige prøve at sætte den i en af de andre gear, og så vil den gerne gå i første.
Det skal lige siges, at den er manuel, så jeg tænker at det må være nogle bøsninger eller noget, der er slidt.
Er der nogen, der kan sige mig, om den er med stænger eller kabel og hvad jeg evt. skal kigge efter af dele?

Lige en sidebemærkning - er der nogen, der ved, hvor jeg kan skaffe en frontlæbe til den?

Mvh Søren

mikhan

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.251
  • Karma: +6/-1
    • Vis profil
Sv: Peugeot 406 TS6 - Vil sommetider ikke gå i første gear
« Svar #1 Dato: 13. Juli 2019, 07:33 »
De 406R (TS6) kan være med både kabeler og eller/og stænger alt efter motor m.m.

Så et præcist svar får du bedst ved, at oplyse enten reg. nr. eller stelnummeret. ;)
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 360.000 km. Nu skrottet.

Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001  ca. 252.000 km.. Kun til stumper nu.
 

Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 ( NU med rev C V.9.68) Skal du have en udlæsning så, send en MAIL.

Flash fra rev B til C online